3 Αυγούστου, 2020

Τελείωσε το μαγείρεμα: Στη δημοσιότητα… ό,τι απέμεινε από τη λίστα Πέτσα

Read Time:1 Minute, 51 Second

Στη δημοσιότητα δόθηκε από την κυβέρνηση, μετά από πιέσεις εβδομάδων, η 18σέλιδη λίστα με τα ΜΜΕ που πήραν χρήματα για την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι».

Η κυβέρνηση υποχρεώθηκε να δώσει στη δημοσιότητα τον κατάλογο με τα ποσά με τα οποία αμείφθηκαν τα ΜΜΕ τα οποία ανέλαβαν τη διεκπεραίωση της συγκεκριμένης διαφημιστικής καμπάνιας, αν και στην αρχή ούτε ο υπεύθυνος για την επιλογή των συμμετεχόντων ΜΜΕ, κυβερνητικός εκπρόσωπο Στέλιος Πέτσας, αλλά ούτε και το υπόλοιπο Μαξίμου είχαν την πρόθεση να δημοσιοποιήσουν το πώς μοιράστηκαν τα εν λόγω κονδύλια.

Όπως ήταν αναμενόμενο, τα ποσά που αναγράφονται στην λίστα δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που είχαν δει το φως της δημοσιότητας…

Δείτε τη λίστα πατώντας εδώ

Kοινή επιστολή των Ενώσεων Συντακτών προς τον Στέλιο Πέτσα

Κοινή επιστολή προς τον Υφυπουργό παρά τον Πρωθυπουργό κ. Στυλιανό Πέτσα, απέστειλαν τα Διοικητικά Συμβούλια των Ενώσεων Συντακτών (ΕΣΗΕΑ, ΕΣΜΘ, ΕΣΗΕΠΗΝ, ΕΣΗΕΘΣΤΕ-Ε και ΕΣΠΗΤ), την Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020, μετά τα όσα έχουν προκύψει το τελευταίο χρονικό διάστημα και αποτέλεσαν θέμα σχολιασμού της ελληνικής κοινωνίας ζητώντας να δοθούν στην δημοσιότητα τα ποσά που χορηγήθηκαν, ανά μέσο ενημέρωσης, τα οποία μετείχαν στις καμπάνιες για την πανδημία.

Ειδικότερα στη επιστολή που υπογράφουν οι πρόεδροι των Διοικητικών Συμβουλίων των Ενώσεων Συντακτών (ΕΣΗΕΑ, ΕΣΜΘ, ΕΣΗΕΠΗΝ, ΕΣΗΕΘΣΤΕ-Ε και ΕΣΠΗΤ), ζητούν επίσης:

«Να ενημερωθούν για τα κριτήρια τα οποία ίσχυσαν για τα ΜΜΕ, σε ότι αφορά την συμμετοχή ή τον αποκλεισμό από τις καμπάνιες

Να ενημερωθούν ποιος φορέας (δημόσιος ή ιδιωτικός) αποφάσισε για την επιλογή ή τον αποκλεισμό τους

Να ενημερωθούν για τα κριτήρια κατανομής των ποσών που αποφασίστηκε να δοθούν.

Να δοθούν στην δημοσιότητα οι εντολές καταχωρήσεων προς τα ΜΜΕ.

Να γνωστοποιηθεί με την κατάθεση στοιχείων εάν τηρήθηκε ο ισχύων νόμος, περί κατανομής του 30% της κρατικής διαφήμισης στα ΜΜΕ της Περιφέρειας.

Να γνωστοποιηθεί εάν στα κριτήρια επιλογής των ΜΜΕ έλαβαν υπ’ όψιν τους το ουσιαστικό περιεχόμενο του νόμου περί ενίσχυσης των εντύπων μέσων, ο οποίος μεταξύ άλλων προβλέπει για την ενίσχυση κάθε μέσου, την διασύνδεση με τις μόνιμες θέσεις εργασίας.

Να απαντηθεί εάν, σε ότι αφορά τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ, τηρήθηκε η προϋπόθεσή εγγραφής τους στο Μητρώο Ηλεκτρονικών Μέσων, ώστε αυτά να δικαιούνται οιασδήποτε κρατικής ενίσχυσης.

Να ενημερωθούν άμεσα εάν τα μέτρα ενίσχυσης του εντύπου τύπου θα εφαρμοστούν και πότε.»

0 0
Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleppy
Sleppy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *